مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 00:452023-09-09بين الملل

هشدار آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره تهدید نیروگاه زاپروژیا


آژانس بین المللی انرژی اتمی بار دیگر زنگ خطر را درباره به خطر افتادن امنیت نیروگاه هسته ای زاپروژیا در اوکراین به سبب تشدید درگیری ها در نزدیکی این بزرگترین نیروگاه هسته ای اروپا به صدا در آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد، کارشناسانش در محل نیروگاه برق هسته ای زاپروژیا صدای چند انفجار را در یک هفته گذشته در نزدیکی این نیروگاه شنیده اند که حاکی از افزایش فعالیت نظامی در منطقه است اما آسیبی به این نیروگاه وارد نشده است.

رافائل گروسی ، مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در بیانیه ای هشدار داد: من شدیدا نگران خطرات احتمالی پیش روی این نیروگاه همزمان با افزایش تنش نظامی در منطقه هستم.

گروسی گفت، آژانس بین المللی انرژی اتمی مطلع شده که تعداد کارمندان نیروگاه هسته ای زاپروژیا موقتا به دلیل نگرانی در خصوص افزایش فعالیت نظامی در منطقه به سطح حداقلی کاهش یافته است.

گروسی بیان داشت: صرف نظر از هر اتفاقی که در منطقه جنگی و در هر کجای آن بیفتد، همه از وقوع یک حادثه هسته ای خواهند باخت و من درخواست دارم برای اجتناب از رخ دادن چنین حادثه ای همه احتیاط های لازم در پیش گرفته شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره تهدید نیروگاه زاپروژیا

هشدار آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره تهدید نیروگاه زاپروژیا