مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 07:302023-08-25اقتصادي

از حوزه کار و تعاون چه خبر؟


تحقق وعده یک میلیون فرصت شغلی، بهره مندی خانوارهای دهک چهار و پنج از یارانه تشویقی، صدور 850 میلیارد تومان ضمانت نامه در دولت سیزدهم، رونمایی از 44 همت مشارکت مردمی در هفته تعاون و تاکید بر جلوگیری از حذف بخش تعاون در برنامه هفتم از مهم ترین خبرهای حوزه .

- تحقق وعده یک میلیون فرصت شغلی، بهره مندی خانوارهای دهک چهار و پنج از یارانه تشویقی، صدور 850 میلیارد تومان ضمانت نامه در دولت سیزدهم، رونمایی از 44 همت مشارکت مردمی در هفته تعاون و تاکید بر جلوگیری از حذف بخش تعاون در برنامه هفتم از مهم ترین خبرهای حوزه اشتغال و تعاون در هفته جاری بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در هفته ای که گذشت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در یک برنامه تلویزیونی از تحقق وعده دولت برای ایجاد یک میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم خبر داد و با اشاره به راه اندازی سامانه ملی رصد اشتغال گفت: گزارش های رسمی از سامانه رصد مؤید ایجاد یک میلیون فرصت شغلی است و در آستانه سومین سال آغاز به کار دولت سیزدهم اعلام می کنیم که یک میلیون فرصت شغلی به نحو احسن محقق شده و پیش بینی ما این است که این روند حتما ادامه پیدا می کند.

به گفته وی، در 24 استان کشور نرخ بیکاری متعادل داریم و در برخی استان ها از جمله ایلام، کرمانشاه، کهگیلویه و بویر احمد و سیستان و بلوچستان با بیکاری شدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از حوزه کار و تعاون چه خبر؟

از حوزه کار و تعاون چه خبر؟