مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 20:402023-09-09ورزشي

آغاز نهضت ملی آموزش و دانش افزایی 33 هزار معلم تربیت بدنی کشور


مدیرکل تربیت بدنی وفعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش، گفت: با همکاری سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، برنامه ای را تحت عنوان نهضت ملی آموزش و دانش افزایی 33 هزار معلم تربیت بدنی با محوریت اجرا و ارزشیابی درس تربیت بدنی تعریف کردیم لذا دوره تربیت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمد جعفری در آیین افتتاحیه دوره آموزشی تربیت مدرس معلمان تربیت بدنی قطب یک کشور با حضور کارشناس مسئولان و معلمان منتخب تربیت بدنی ادارات کل آموزش و پرورش استان های بوشهر، فارس، چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد در شیراز با تبیین سیاست هاو برنامه های دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی، اظهار کرد: یکی از استراتژی های این دفتر، آموزش و ارتقای توانمندی های منابع انسانی است لذا این دوره آموزشی در این راستا دوره تربیت مدرس را برگزار می کنیم.

مدیرکل تربیت بدنی وفعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش افزود: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید، اجرا و ارزشیابی درس تربیت بدنی نیازمند به روز بودن اطلاعات معلمان تربیت بدنی یکی از موارد ضروری است که باید به آن بپردازیم.

  جعفری تصریح کرد: با همکاری سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، برنامه ای را تحت عنوان نهضت ملی آموزش و دانش افزایی 33 هزار معلم تربیت بدنی با محوریت اجرا و ارزشیابی درس تربیت بدنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نهضت ملی آموزش و دانش افزایی 33 هزار معلم تربیت بدنی کشور

آغاز نهضت ملی آموزش و دانش افزایی 33 هزار معلم تربیت بدنی کشور