مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 19:402023-08-26بين الملل

دعوای سوپرمدل آمریکایی با مقام اسراییلی بر سر حقوق فلسطینیان


بلا حدید ، سوپر مدل آمریکایی که پدرش فلسطینی و از طرفداران حقوق فلسطینیان است، از اظهار نظر بن گویر در اینستاگرام که نزدیک به 60 میلیون دنبال کننده دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از الجزیره، ایتامار بن گویر، وزیر امنیت راست افراطی اسراییل با بلا حدید، سوپرمدل آمریکایی، بر سر اظهارات این هفته که فلسطینیان آن را نژادپرستانه دانستند، بگو و مگوی لفظی پیدا کرده است.

ایتامار بن گویر روز چهارشنبه در مصاحبه ای گفته بود که حق من، حق همسر و فرزندانم برای تردد در یهودیه و سامره، مهمتر از آزادی رفت و آمد اعراب است.

حق زندگی، مقدم بر آزادی حرکت است.

فلسطینی ها مدت هاست که از محدودیت های مسافرتی، از جمله پست های بازرسی که توسط اسراییل در کرانه باختری اشغالی تحمیل می شود انتقاد می کنند.

بن گویر که در شهرک یهودی نشین کریات اربا در نزدیکی شهر الخلیل در کرانه باختری زندگی می کند، در این مصاحبه گفت که محدودیت ها برای محافظت از امنیت خانواده او مورد نیاز است.

بلا حدید ، سوپر مدل آمریکایی که پدرش فلسطینی و از طرفداران حقوق فلسطینیان است، از اظهار نظر بن گویر در اینستاگرام که نزدیک به 60 میلیون دنبال کننده دارد، انتقاد کرد .

او در حساب اینستاگرامی خود نوشت: در هیچ مکان و زمانی، به خصوص در سال 2023، نباید یک زندگی، از جان و زندگی دیگری ارزشمندت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوای سوپرمدل آمریکایی با مقام اسراییلی بر سر حقوق فلسطینیان

دعوای سوپرمدل آمریکایی با مقام اسراییلی بر سر حقوق فلسطینیان