مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 09:162023-09-19سياسي

«ما متحدیم» شعار چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه؛ صدرالله بابلی فرماندار سرپل ذهاب ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس به رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم عزیز، نیروهای مسلح، ایثارگران و جانبازان و خانواده های معظم شهدا اظهار کرد: دفاع مقدس گنجینه عظیمی است که باید به عنوان یک سرمایه ارزشمند مورداستفاده قرارگرفته و زوایای مختلف و ناگفته های آن برای جامعه منتشر شود.

وی افزود: شعار چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس ما متحدیم هست که الحمدالله نیروهای مسلح کشور با اتحاد و برادری تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب حرکت می کنند و پیشرفت های چشمگیری درزمینه ی دفاعی و نظامی حاصل شده است.

فرماندار سرپل ذهاب در خصوص برنامه های مناسبی که برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان سرپل ذهاب در نظر گرفته شده عنوان کرد: فضاسازی مناسب شهرستان توسط شهرداری و شورای شهر با همکاری تمام ادارات به گونه ای که تمام شهرستان رنگ و بوی دفاع مقدس داشته باشد، انجام می گیرد.

  وی در ادامه گفت: غبارروبی مزار شهدا، دیدار نیروهای مسلح با امام جمعه شهرستان، حضور در نماز جمعه، تجلیل از ایثارگران و جانبازان و فرماندهان دوران دفاع مقدس و سرکشی از خانواده های معظم شهدا از برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجدید بیعت با آرمان های امام و شهدا خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ما متحدیم» شعار چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس

«ما متحدیم» شعار چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس