مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 12:302023-09-15اجتماعي

464 سفر برای اعزام 13 هزار زائر از خراسان جنوبی به مشهد الرضا (ع)


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: با ناوگان حمل و نقل جاده ای استان،13 هزار و 85 زائر رضوی به مشهد مقدس منتقل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، اسدلله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: از مبادی شهرستان های استان با انجام 464 سفر، 13 هزار و 85 زائر رضوی توسط ناوگان حمل و نقل مسافر به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به ایام پایانی ماه صفر که مقارن با رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام رضا (ع) است همه ساله زائران حرم مطهر رضوی از خراسان جنوبی به مشهد مقدس اعزام می شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی ادامه داد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با همکاری انجمن های صنفی، شرکت ها و رانندگان، مالکان و رانندگان سخت کوش استان از تمام ظرفیت های موجود برای خدمات رسانی بهتر و مطلوب تر به زائران حرم رضوی استفاده می کند.

جلال زاده افزود: مسافران می توانند برای دریافت بلیت برگشت با ناوگان اتوبوسی به استان نیز به وب سایت های شرکت های حمل و نقل مسافر به نشانی سفر 724 و www.

payaneh.

ir مراجعه کنند.

این مقام مسوول اضافه کرد: مسافران می توانند هرگونه تخلف مشاهده از سوی شرکت های حمل و نقل را از طریق سامانه پاسخگوی 141 و 300056141 اطلاع رسانی کنند تا اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

464 سفر برای اعزام 13 هزار زائر از خراسان جنوبی به مشهد الرضا (ع)

464 سفر برای اعزام 13 هزار زائر از خراسان جنوبی به مشهد الرضا (ع)