مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 13:312023-08-30اقتصادي

معاون رییس جمهور: 600هزار مجوز اشتغال زایی در درگاه ملی کشور صادر شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، سیدمحمد حسینی در نشست با دانشگاهیان استان اردبیل اظهار کرد: دولت سیزدهم طی 2 سال اخیر در حوزه های مختلف اقداماتی در دستور کار قرار داده که هدف اصلی، بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی مردم است.

وی افزود: با راه اندازی درگاه ملی، از زمان آغاز فعالیت دولت سیزدهم بیش از 600هزار مجوز اشتغال زایی در سطح کشور برای متقاضیان صادر شده است.

احیای بیش از 5000 واحد تولیدی غیرفعال و نیمه فعال در دولت سیزدهم دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی تصریح کرد: در دولت سیزدهم بیش از 5000 واحد تولیدی غیرفعال و نیمه فعال احیا شده است و در سال گذشته رکورد صادرات غیرنفتی کشورمان به ثبت رسید.

حسینی بیان کرد: در برنامه هفتم توسعه، 45درصد دانش آموزان کشور به هنرستان ها هدایت خواهند شد و برای ارتباط کاربردی هنرستان های استان ها با مراکز صنعتی و تولیدی برنامه ریزی شده است تا دانش آموزان پس از تحصیلات و آموزش فنی و مهندسی در رشته های مختلف، به واحد های تولیدی معرفی شوند.

وی ادامه داد: تا پیش از آغاز فعالیت دولت سیزدهم، کلیه بانک های دولتی کشور زیان ده بودند و هم اکنون فقط یک بانک دولتی در کشور زیان ده بوده و مابقی به سوددهی رسیده اند و رشد نقدینگی کشور نیز طی 2 سال اخیر از 39درصد به 31درصد کاهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: 600هزار مجوز اشتغال زایی در درگاه ملی کشور صادر شده است

معاون رییس جمهور: 600هزار مجوز اشتغال زایی در درگاه ملی کشور صادر شده است