مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 15:102023-09-17اقتصادي

جوراب فیک و اصل چه تفاوت هایی دارند؟


در سال های اخیر تهیه پوشاک اورجینال با قیمت مناسب تبدیل به یکی از دغدغه ها شده که متاسفانه به دلیل اهمیت پارچه باکیفیت و دوخت خوب و بعضاً فناوری های خاصی مانند نانو که در الیاف ها بکار می برند گوناگونی بسیار زیادی در محصولات بوجود آمده است که عملا خیلی .

- در سال های اخیر تهیه پوشاک اورجینال با قیمت مناسب تبدیل به یکی از دغدغه ها شده که متاسفانه به دلیل اهمیت پارچه باکیفیت و دوخت خوب و بعضاً فناوری های خاصی مانند نانو که در الیاف ها بکار می برند گوناگونی بسیار زیادی در محصولات بوجود آمده است که عملا" خیلی از مصرف کننده ها امکان تشخص یک کالای باکیفیت اورجینال را از تقلبی حتی با وجود پرداخت مبلغ بالا را ندارند و امکان خرید جنس تقلبی بجای اصل وجود دارد.

​ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از فروشگاه اینترنتی ردیمه، ما در ردیمه سعی کردیم به صورت تخصصی در زمینه واردات جوراب زنانه اورجینال اقدام نماییم.

با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

جوراب فیک و اصل چه تفاوت هایی دارند؟ جوراب ها بر اساس جنس پارچه، الیاف بکار رفته در آن، فناوری بکار رفته در پارچه و همچنین دوخت آن متفاوت هستن یک جوراب زنانه خارجی اصل می تواند علاوه بر الیاف باکیفیت نخ مجهز به فناوری نانو و قابلیت عبور جریان هوا باشد که مانع از عرق کردن پا و جلوگیری از داغ شدن کف پا و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوراب فیک و اصل چه تفاوت هایی دارند؟

جوراب فیک و اصل چه تفاوت هایی دارند؟