مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 15:102023-08-26سياسي

تولید محتوای مناسب در فضای مجازی، موجب امیدآفرینی می شود


فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) با اشاره به ضرورت داشتن سواد رسانه ای برای حضور در فضای مجازی، گفت: فضای مجازی نیاز به تولید محتوا دارد و این تولید محتوای مناسب می تواند باعث امیدآفرینی در جامعه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، سردار علی محمد اکبری پیش از ظهر امروز در اختتامیه رویداد تولید محتوای بسیج چهارمحال و بختیاری گفت: چیزی که باعث ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر در ذهن مردم شد این بود که این افراد در مدت کوتاه خدمت گذاری به مردم خدمات ارزنده ای ارائه دادند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) با اشاره به ضرورت تلاش برای پیشرفت و آبادی کشور با کار جهادی، خاطرنشان کرد: فاصله بین مدیر جهادی و غیرجهادی عمل و عمل گرایی است چرا که مدیر غیرجهادی تنها به شعار بسنده می کند و تکلیفی بر خود نمی داند.

وی افزود: حضور شما در این رویداد به مثابه کار جهادی و بسیار ارزشمند است؛ شما در این رویداد ثابت کردید در کنار یکدیگر و در یک رقابت سالم و دوستانه می توان محتواهایی ارزنده تولید کرد و در فضای مجازی فعال بود.

اکبری با اشاره به ضرورت داشتن سواد رسانه ای برای حضور در فضای مجازی، تصریح کرد: فضای مجازی نیاز به تولید محتوا دارد و این تولید محتوای مناسب می تواند باعث امیدآفرینی در سطح جامعه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید محتوای مناسب در فضای مجازی، موجب امیدآفرینی می شود

تولید محتوای مناسب در فضای مجازی، موجب امیدآفرینی می شود