مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 19:502023-08-31بين الملل

بری: باید همه توافقات عربستان و ایران در پکن اجرایی شود


رییس پارلمان لبنان خواستار اجرای همه توافقات فیمابین عربستان و ایران در پکن شد و گفت: از رهبران ایران و عربستان به دلیل توافق فی مابین که اجرای آن به نفع کل منطقه خواهد بود، - رییس پارلمان لبنان خواستار اجرای همه توافقات فیمابین عربستان و ایران در پکن شد و گفت: از رهبران ایران و عربستان به دلیل توافق فی مابین که اجرای آن به نفع کل منطقه خواهد بود، تشکر می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نبیه بری رییس پارلمان لبنان در سخنرانی امروز (پنجشنبه) خود به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد غیبت امام موسی صدر و دو تن از یارانش گفت: امام صدر به عنوان یک شخص و به عنوان یک پروژه مورد هدف قرار گرفت.

وی افزود: تلاش ها برای انحراف اذهان عمومی از ربودن امام موسی صدر و یارانش و سرهم کردن یک سری داستان ها که تنها منجر به گمراه کردن بیشتر تحقیقات می شود، با هدف ادامه پنهان کردن پرونده ربودن امام موسی صدر و تبرئه جنایتکاران صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالعهد، نبیه بری مقامات فعلی لیبی را در صورت عدم همکاری با قوه قضاییه لبنان و مخفی نگه داشتن اطلاعاتی که برای تحقیقات قضایی مفید است، مسئول می داند.

وی همچنین خواستار اجرای همه توافقات فیمابین عربستان و ایران در پکن شد و گفت: از رهبران ایران و عربستان به دلیل توافق فی مابین که اجرای آن به نفع کل منطقه خواهد بود، تشکر و ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بری: باید همه توافقات عربستان و ایران در پکن اجرایی شود

بری: باید همه توافقات عربستان و ایران در پکن اجرایی شود