مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 10:252023-09-10اجتماعي

تحت پوشش قرار گرفتن حدود 300 کودک امداد بگیر بهزیستی در زنجان


معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان گفت: نزدیک به 300 کودک و نوجوان تحت پوشش خدمات دفتر مراقبت در خانواده قرار دارند که به صورت ماهیانه امداد مالی دریافت کرده و از چرخه خدمات آموزشی و حمایتی بهزیستی برخوردار هستند.

- ایسنا/زنجان معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان گفت: نزدیک به 300 کودک و نوجوان تحت پوشش خدمات دفتر مراقبت در خانواده قرار دارند که به صورت ماهیانه امداد مالی دریافت کرده و از چرخه خدمات آموزشی و حمایتی بهزیستی برخوردار هستند.

مریم کرمی صبح امروز (19 شهریورماه) در جمع خبرنگاران درخصوص برنامه مراقبت در خانواده تصریح کرد: برنامه مراقبت در خانواده مجموعه اقداماتی است که با هدف توانمندسازی فردی، اجتماعی و رفع نیازهای کودکان از بدو پذیرش آنان، با رعایت ضوابط کار تیمی تدوین، مرور و مورد بازنگری قرار می گیرد و مبتنی بر مجموعه فعالیت های تربیتی و پرورشی مرتبط با هر کودک است.

وی افزود: پیگیری امور فرزندان در خانه ها برای کسب اطمینان از تحقق اهداف اداره کل بهزیستی استان زنجان در راستای ایجاد محیطی امن و سالم برای رشد مناسب کودک و توانمند سازی همه جانبه کودک از فعالیت های معاونت امور اجتماعی استان است.

این مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه زندگی کودکان ونوجوانان در خانه های شبانه روزی از دید گاه کارشناسی سازما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحت پوشش قرار گرفتن حدود 300 کودک امداد بگیر بهزیستی در زنجان

تحت پوشش قرار گرفتن حدود 300 کودک امداد بگیر بهزیستی در زنجان