مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 15:452023-08-23اقتصادي

افتتاح 125 پروژه طرح هادی طی هفته دولت در همدان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مسعود رضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنیاد مسکن نخستین نهاد سازندگی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان تاریخی امام(ره) در 21 فروردین ماه افتتاح شد و خوشبختانه تاکنون دستاوردهای خوبی داشته است.

وی با اشاره به اینکه ساخت مسکن محرومین، بازسازی مناطق جنگی، تهیه و اجرای طرح هادی، بهسازی مساکن روستایی، توجه به تولید مصالح و ساخت مسکن شهری و روستایی از وظایف بنیاد مسکن بوده است گفت: نخستین ایده طرح هادی در کشور، در همدان آغاز و خوشبختانه به قانون تبدیل شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه صدور سند مسکن کار مشترک بین ثبت اسناد و بنیاد مسکن بوده است افزود: استان همدان یک هزار و 45 روستا دارد که همه آنها دارای طرح هادی هستند.

وی با بیان اینکه 23 روستای استان در طرح هدف گردشگری شناسایی شده است افزود: طرح های هادی روستایی افق 10 ساله دارد و تاکنون در 535 روستای استان بازنگری و طرح هادی انجام شده است.

رضایی با تاکید به اینکه باید سالانه 10 درصد روستاهای استان در افق 10 ساله بازنگری شوند که هر سال بیش از 100 روستا را شامل می شود گفت: در اجرای طرح هادی 855 روستای استان از 918 روستای بالای 20 خانوار، مشمول اجرای طرح هادی شدند که معادل 93 درصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 125 پروژه طرح هادی طی هفته دولت در همدان

افتتاح 125 پروژه طرح هادی طی هفته دولت در همدان