مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 00:302023-09-18سياسي

متقاضیان تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان از توضیحات مدیرعامل صندوق قانع نشدند


سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، گفت: در جلسه امروز این کمیسیون، نمایندگان متقاضی تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق ذخیره فرهنگیان، از توضیحات مدیرعامل این صندوق قانع نشدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، احمدحسین فلاحی در تشریح نشست امروز (دوشنبه، 27 شهریور) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، عنوان کرد: بررسی دو فقره تقاضای تحقیق و تفحص تعدادی از نمایندگان از عملکرد مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با حضور مدیرعامل و معاونان مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در دستورکار کمیسیون آموزش قرار داشت.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس یازدهم افزود: در ابتدای این نشست مدیرعامل صندوق از عملکرد صندوق گزارشی ارائه و در خصوص ابهامات و محورهای کمیسیون از جمله بدهکاری شرکت ها، انتصابات و مشکلات بانکی توضیحاتی ارائه کرد.

وی اضافه کرد: در ادامه نمایندگان متقاضی تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره توضیحات خود را بیان و عنوان کردند که گزارش ارائه شده از سوی قانع کننده نبود.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: اما رأی گیری اعضای کمیسیون برای ارجاع این تقاضا به صحن مجلس به جلسه آتی موکول و مقرر شد سؤالات، محورها و پاسخ های مدیرعامل صندوق ذخیره به محورها در اختیار نمایندگان قرار گیرد و هفته آینده در این رابطه رأی گیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متقاضیان تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان از توضیحات مدیرعامل صندوق قانع نشدند

متقاضیان تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان از توضیحات مدیرعامل صندوق قانع نشدند