مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 08:502023-08-23اجتماعي

بارش 4 روزه باران در برخی استان ها + اسامی


طی چهارشنبه و پنجشنبه در برخی مناطق افزایش ابر و رگبار پیش بینی شده است و در برخی مناطق دیگر ابرناکی، رگبار، گاهی رعد و برق و وزش باد روی می دهد.

- جی پلاس؛ سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد افزایش سرعت باد در سواحل جنوبی و خسارت های احتمالی آن، از بارش باران و رعد و برق 4 روزه در برخی استان ها خبر داد.

طی چهارشنبه و پنجشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر و رگبار پیش بینی شده است و روز جمعه در استان های گلستان، خراسان شمالی، شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل ابرناکی، رگبار، گاهی رعد و برق و وزش باد روی می دهد.

شنبه هفته آینده این شرایط با شدت بیشتری در استان های خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، گلستان، نیمه شرقی مازندران و ارتفاعات البرز شرقی ادامه خواهد داشت.

طی 5 روز آینده در بخش هایی از شمال شرق، شرق، جنوب شرق، مرکز و بخش هایی از غرب و جنوب غرب کشور بخصوص مناطق مرزی در برخی ساعات افزایش سرعت باد و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک پیش بینی می شود.

طی این مدت در شمال سیستان و بلوچستان و نوار شرقی خراسان جنوبی نیز وزش باد شدید باعث گرد و خاک، طوفان شن، کاهش کیفیت هوا و دید افقی می شود.

همچنین براساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، طی 3 روز آینده تنگه هرمز، شرق و مرکز خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش 4 روزه باران در برخی استان ها + اسامی

بارش 4 روزه باران در برخی استان ها + اسامی