مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 20:402023-08-28اقتصادي

تردد زائران در مرزها 20 درصد افزایش یافت


رییس سازمان راهداری و حمل نقل جاده ای با اشاره به افزایش 20 درصدی تردد زائران از مرزها در ایام اربعین امسال،گفت: از تمام ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی برای بازگشت زائران استفاده می شود.

- ایلام-رییس سازمان راهداری و حمل نقل جاده ای با اشاره به افزایش 20 درصدی تردد زائران از مرزها در ایام اربعین امسال گفت: از تمام ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی برای بازگشت زائران استفاده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، داریوش امانی روز دوشنبه در گفت وگویی خبری اظهار داشت: بر اساس گزارش های ارسالی تردد زوار تا این لحظه نشان از افزایش 20 درصدی در مرزها را نشان می دهد و این مهم با توجه به گرمای هوا در اکثر مرزها نیازمند این است که تلاش کنیم در کمترین زمان، خدمات مناسبی به زائران ارائه شود.

وی به استفاده از همه ظرفیت کشور در بحث حمل و نقل در زمان بازگشت زائران اشاره کرد و از زائران خواست سفر خود را برنامه ریزی و زمان بازگشت به کشور را زودتر از اربعین تعیین کنند تا در بحث ناوگان با مشکل مواجه نشویم.

معاون وزیر راه و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای یادآور شد: در حوزه تامین زیرساخت ها، سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای به تعهدات خود و فراتر از این تعهدات عمل کرده است و در زمینه تأمین زیرساخت های لازم، ایمن سازی و نگهداری محورهای مواصلاتی منتهی به پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد زائران در مرزها 20 درصد افزایش یافت

تردد زائران در مرزها 20 درصد افزایش یافت