مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 10:452023-09-03اقتصادي

18 طرح اشتغالزا با منابع امداد در نمین اجرا شده است


رییس کمیته امداد شهرستان نمین گفت: 18 طرح اشتغالزا با منابع امداد در شهرستان نمین اجرا شده تا بهبود کسب و کار مددجویان را شاهد باشیم.

- محمدعلی صادقی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در حوزه اشتغال و خودکفایی در شهرستان نمین تاکنون 87 مورد طرح از تسهیلات 6 میلیارد و 600 میلیون تومانی بانک های عامل بهره مند شدند تا شاهد به نتیجه رسیدن این طرح ها باشیم.

وی خاطرنشان کرد: دو مورد پرداخت تسهیلات به کارفرمایان نیز به مبلغ 650 میلیون تومان انجام شده تا فرصت اشتغال برای 6 نفر از مددجویان فراهم آید.

رییس کمیته امداد شهرستان نمین افزود: سایر واحدهای تولیدی نیز در این شهرستان در سال جاری فرصت اشتغال برای 8 نفر را مهیا کردند تا با این فرصت ایجاد شده مددجویان بتوانند کسب منابع درآمدی و معیشتی مناسبی را داشته باشند.

صادقی ادامه داد: از محل تبصره 18 نیز سهم شهرستان 40 میلیارد تومان تسهیلات پرداختی برای 400 نفر بوده که از این محل 50 درصد برنامه اشتغال با جذب منابع به انجام رسیده است.

وی تاکید مسئولان کشوری و استانی را بر تحقق دو آرمان بلند کمیته امداد در حوزه اشتغال و مسکن یادآور شد و بیان کرد: 18 طرح از محل منابع امداد در سال جاری اجرایی و عملیاتی شده که این خود فرصتی مناسب برای کارآفرینی مددجویان مهیا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 طرح اشتغالزا با منابع امداد در نمین اجرا شده است

18 طرح اشتغالزا با منابع امداد در نمین اجرا شده است