مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 12:502023-08-28اجتماعي

ثبت نام بیش از 28 هزار کهگیلویه و بویراحمدی برای پیاده روی اربعین حسینی


مدیرکل حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 28 هزار زائر در این استان تاکنون در سامانه سماح برای پیاده روی اربعین حسینی(ع) ثبت نام کرده اند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 28 هزار زائر در این استان تاکنون در سامانه سماح برای پیاده روی اربعین حسینی(ع) ثبت نام کرده اند.

سیدمحسن قوامی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: 28 هزار و 500 نفر از استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون برای شرکت در پیاده روی مراسم پیاده روی اربعین حسینی(ع) در سامانه سماح ثبت نام کرده اند که حدود 40 درصد زائران ثبت نامی تاکنون اعزام شده اند.

وی با بیان اینکه متقاضیان می توانند با مراجعه به پلیس+10 نسبت به دریافت گذرنامه ویژه اربعین اقدام کنند، اظهارکرد: ثبت نام در سامانه سماح تا 12 شهریورماه ادامه دارد احتمال دارد با توجه به شرایط در تمدید ثبت نام تصمیم گیری شود.

مدیرکل حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه زائران نباید بدون گذرنامه به مرزها مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: زائران می توانند با مراجعه به سامانه سماح نسبت به ثبت نام و وارد کردن اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیش از 28 هزار کهگیلویه و بویراحمدی برای پیاده روی اربعین حسینی

ثبت نام بیش از 28 هزار کهگیلویه و بویراحمدی برای پیاده روی اربعین حسینی