مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 23:202023-09-13سياسي

تبیین پیام شهدا وظیفه هنرمندان است


فرمانده سپاه عاشورا تکلیف مهم و بزرگ هنرمندان را انتقال پیام شهدا عنوان کرد و گفت: هنرمندان تکلیف سرنوشت سازی برعهده دارند و فعالان هنر باید تمام ابعاد انقلاب مقدس جمهوری اسلامی را تبیین کنند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده سپاه عاشورا تکلیف مهم و بزرگ هنرمندان را انتقال پیام شهدا عنوان کرد و گفت: هنرمندان تکلیف سرنوشت سازی برعهده دارند و فعالان هنر باید تمام ابعاد انقلاب مقدس جمهوری اسلامی را تبیین کنند.

سردارعباسقلی زاده عصر چهارشنبه 22 شهریور ماه در اجلاسیه شهدای هنر و رسانه که در سالن پتروشیمی تبریز برگزار شد به اقدامات ارزشمند فعالان عرصه هنر و رسانه اشاره کرد و گفت: اگر اقدامات زینبی گونه شهدای رسانه و هنر و فعالان این عرصه ها نبود، هم اکنون نسبت به روحیه جهادی، شهادت، رشادت و شجاعت شهدا، جانبازان و آزادگان آگاهی چندانی نداشتیم و در راستای ارج نهادن به اصحاب هنر قدردان شهدا، پیشکسوتان و جوانان عرصه هنر و رسانه در دوران دفاع مقدس هستیم که توانسته اند این فرهنگ را در راستای تنویر افکار عمومی و ترویج آن ماندگار و جاودان کنند.

وی ضمن اینکه وصیت نامه شهدا را اثر هنرمندانه شهدا عنوان کرد و به ترسیم مکتب سردار سلیمانی تاکید کرد، ادامه داد: شهدا در وصیت نامه های خود رابطه عاشق و معشوق که با خدای خود هست را بسیار هنرمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین پیام شهدا وظیفه هنرمندان است

تبیین پیام شهدا وظیفه هنرمندان است