مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 07:102023-09-17پزشكي

دانشجویان علوم پزشکی خوابگاهی امسال چقدر اجاره بها پرداخت می کنند؟


با توجه به اهمیت و نقش بسزای خوابگاه های دانشجویی، میزان اجاره بهای خوابگاه های دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی توسط صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در آستانه سال تحصیلی جدید به دانشگاه های زیرمجموعه وزارت بهداشت ابلاغ شد.

- با توجه به اهمیت و نقش بسزای خوابگاه های دانشجویی، میزان اجاره بهای خوابگاه های دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی توسط صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در آستانه سال تحصیلی جدید به دانشگاه های زیرمجموعه وزارت بهداشت ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خوابگاه های دانشجویی با هدف ایجاد اسکان دانشجویان غیربومی ایجاد شده اند تا دانشجویانی که کوله بار سفر را برای تحصیل بسته اند و از خانواده خود جدا شده اند، بتوانند با کمترین هزینه در کنار دیگر دانشجویان زندگی کنند.

براساس ابلاغیه صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حداقل اجاره بهای خوابگاه های دانشجویی مجردی امسال معادل 348 هزار ریال است و گران ترین اجاره بهای ماهیانه نیز یک میلیون و 363 هزار ریال است.

دکتر حمید رییسی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت خوابگاه های دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی برای سال تحصیلی 1403-1402 گفت: مبلغ اجاره بهای خوابگاه های دانشجویی مجردی با توجه به ظرفیت هر اتاق و خوابگاه های متاهلی نیز بر مبنای چگونگی امکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان علوم پزشکی خوابگاهی امسال چقدر اجاره بها پرداخت می کنند؟

دانشجویان علوم پزشکی خوابگاهی امسال چقدر اجاره بها پرداخت می کنند؟