مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 13:452023-08-27اقتصادي

تولید 6 مکمل ورزشی پرمصرف توسط پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی


رییس پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی به مناسبت روز داروساز به تشریح فعالیت های پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی در زمینه تولید مکمل های ورزشی پرداخت.

- رییس پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی به مناسبت روز داروساز تشریح کرد تولید 6 مکمل ورزشی پرمصرف توسط پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی رییس پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی به مناسبت روز داروساز به تشریح فعالیت های پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی در زمینه تولید مکمل های ورزشی پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی، دکتر رضا غفارزادگان، ضمن تبریک پنجم شهریورماه روز بزرگداشت زکریای رازی و همچنین روز داروساز، بیان کرد: امروزه سرعت بخشیدن به فرآیندهایی مانند چربی سوزی و عضله سازی از طریق مصرف مکمل های بدنسازی در میان ورزشکاران بسیار مرسوم است.

وی در ادامه افزود: افزایش مداوم نرخ ارز در سالهای اخیر از یک سو و تقاضای بالا برای مکملهای ورزشی در جامعه از سوی دیگر سبب شده است که تولید محصولات تقلبی در این زمینه با رشد قابل ملاحظه ای مواجه شود.

دکتر غفارزادگان عنوان کرد: از آنجا که پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی، همواره سعی نموده است گامی در جهت حل مشکلات و معضلات در زمینه نیازهای دارویی کشور برد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 6 مکمل ورزشی پرمصرف توسط پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی

تولید 6 مکمل ورزشی پرمصرف توسط پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی