مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 11:202023-08-23پزشكي

رونمایی از سامانه های پشتیبان تصمیم سازمان غذا و دارو


با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رییس سازمان غذا و دارو و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، همزمان به هفته دولت، از سامانه های پشتیبان تصمیم (تصمیم یار) سازمان غذا و دارو رونمایی شد.

- با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رییس سازمان غذا و دارو و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، همزمان به هفته دولت، از سامانه های پشتیبان تصمیم (تصمیم یار) سازمان غذا و دارو رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس این گزارش، سازمان غذا و دارو در راستای ایجاد شفافیت و هوشمندسازی رصد زنجیره تامین و توزیع فرآورده های سلامت محور اقدام به راه اندازی سامانه های الکترونیک کرده است.

داده های رصد زنجیره تامین که از طریق سامانه های الکترونیکی به دست آمده است به منظور طراحی ابزارهای پشتیبان تصمیم در قالب داشبوردهای مدیریتی در سازمان غذا و دارو مورد استفاده قرار می گیرد.

این داشبوردها شامل 44 داشبورد به دو دسته داشبوردهای مدیریتی و داشبوردهای عمومی تفکیک می شوند و هرکدام اطلاعات متناسب را در اختیار کاربران حاکمیتی یا عمومی قرار می دهند.

داشبوردهای مدیریتی با آدرس اینترنتی bi.

fda.

gov.

ir جنبه حاکمیتی داشته و با در دسترس قراردادن اطلاعات کامل زنجیره، نقشه کلی وضعیت موجود و برنامه ریزی برای تصمیم گیری در آینده را فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سامانه های پشتیبان تصمیم سازمان غذا و دارو

رونمایی از سامانه های پشتیبان تصمیم سازمان غذا و دارو