مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 08:402023-08-31فرهنگي

اهدای ویلچر توسط نویسنده فرانسوی به کودک هنرمند معلول کلاله ای


در آیینی از کودک هنرمندِ نقاش و معلول کلاله ای، تجلیل و ویلچر ارسالی نویسنده فرانسوی و مسلمان ادبیات کودک و نوجوان خانم «کلرژوبرت» به او اهدا شد.

- اهدای "ویلچر" توسط نویسنده فرانسوی به کودک هنرمند معلول کلاله ای ایسنا/گلستان در آیینی از کودک هنرمندِ نقاش و معلول کلاله ای، تجلیل و ویلچر ارسالی نویسنده فرانسوی و مسلمان ادبیات کودک و نوجوان خانم کلرژوبرت به او اهدا شد.

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت سرپرست کانون پرورش فکری گلستان به همراه فرماندار، معاون فرماندار، بخشدار و رییس اداره ورزش و جوانان کلاله از مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کلاله بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت های آن قرار گرفتند.

فرماندار کلاله ضمن اظهار رضایت از فعالیت های مرکز فرهنگی هنری کلاله اظهار کرد: کانون محلی بسیار مناسب برای رشد و پرورش خلاقیت کودکان و مسئولیت پذیری آن ها است.

فرهاد شیبک حمایت خود را از توسعه فعالیت های کانون اعلام کرده و تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد تا از طریق جلب مشارکت سایر ادارات بستر مناسب را برای ارائه خدمات به تمامی کودکان کلاله فراهم سازیم.

وی همچنین در این روز ضمن آشنایی با فعالیت های مرکز فرهنگی هنری کلاله از سالن کانون، کارگاه ها و بخش های مختلف آن بازدید و برای رفع مشکلات دستورات لازم را صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای ویلچر توسط نویسنده فرانسوی به کودک هنرمند معلول کلاله ای

اهدای ویلچر توسط نویسنده فرانسوی به کودک هنرمند معلول کلاله ای