مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 09:402023-09-04سياسي

وحدت کلمه پیروزی به بار می آورد


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه توصیه همیشگی پیامبر و اهل بیت (ع) هماهنگی و وحدت بوده است گفت: وحدت کلمه، پیروزی به بار می آورد.

- نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه توصیه همیشگی پیامبر و اهل بیت (ع) هماهنگی و وحدت بوده است گفت: وحدت کلمه، پیروزی به بار می آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب که در همایش اربعین و همگرایی اسلامی (اهل سنت) در سالن اجتماعات خاتم الانبیا (ص) در مجاورت حرم حضرت سیدالشهدا (ع) و در جمع برخی از علمای اهل تسنن و تشیع سخن می گفت با اشاره به آیات قرآن تاکید کرد: تقوا و بر, ریشه اخلاق فردی و اجتماعی است و یکی از وظایف حیاتی مسلمانان وحدت و همبستگی و همگرایی است.

وی اضافه کرد: پیامبر (ص) و خواص ایشان با دشمن، کوبنده و سخت و با دوستان با رحمت رفتار می کردند و مسلمانان هم باید همینطور باشند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با تاکید بر اینکه خداوند از مسلمانان خواسته است در گناه مشارکت نکنند گفت: در برخی کشورهای اسلامی پرچم هایی بلند است که مصداق گناه است و پرچم هایی زمین افتاده که مصداق بِر است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با تاکید بر اهمیت دوری از تفرقه در جهان اسلام یادآور شد: اگر بررسی کنیم خون حمزه سید الشهدا چرا بر زمین ریخته شد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت کلمه پیروزی به بار می آورد

وحدت کلمه پیروزی به بار می آورد