مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 17:302023-08-29بين الملل

پس لرزه رسوایی ارتباط با صهیونیست ها؛ عضو دولت لیبی استعفا کرد


منابع رسانه ای از استعفای وزیر مشاور در امور نخست وزیری و هیئت وزیران دولت وحدت ملی لیبی از سمتش در اعتراض به دیدار وزرای خارجه لیبی و رژیم صهیونیستی خبر دادند.

- پس لرزه رسوایی ارتباط با صهیونیست ها؛ عضو دولت لیبی استعفا کرد منابع رسانه ای از استعفای وزیر مشاور در امور نخست وزیری و هیئت وزیران دولت وحدت ملی لیبی از سمتش در اعتراض به دیدار وزرای خارجه لیبی و رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری رسمی لیبی در این باره اعلام کرد که عادل جمعه ، وزیر مشاور در امور نخست وزیری دولت وحدت ملی لیبی به ریاست عبد الحمید الدبیبه امروز از سمتش کناره گیری کرد.

خبرگزاری لیبی درباره دلیل این استعفا نیز اعلام کرد که عادل جمعه در اعتراض به دیدار نجلاء المنقوش، وزیر خارجه کشورش با الی کوهن، همتای صهیونیستی خود در رم ایتالیا و تلاش دولت الدبیبه برای عادی سازی روابط با این رژیم از سمتش استعفا کرده است.

افشای دیدار الی کوهن و نجلاء المنقوش، باعث اعتراضات گسترده در لیبی شده است؛ به طوری که یکشنبه و دوشنبه برخی از مناطق این کشور شاهد تظاهرات بود.

ملت لیبی یکشنبه پس از بیانیه وزارت خارجه رژیم اشغاگر مبنی بر دیدار کوهن و المنقوش در ایتالیا، تظاهرات کرده و پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس لرزه رسوایی ارتباط با صهیونیست ها؛ عضو دولت لیبی استعفا کرد

پس لرزه رسوایی ارتباط با صهیونیست ها؛ عضو دولت لیبی استعفا کرد