مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 11:202023-09-03سياسي

اعلام مسیرهای پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در کهگیلویه و بویراحمد


روابط عمومی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد مسیرهای برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در همه شهرستان های استان در روز چهارشنبه 15 شهریور را اعلام کرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید عیسی عباسی گفت: همایش پیاده روی جاماندگان اربعین در شهرستان کهگیلویه از جلوی سپاه پاسداران ناحیه مقاومت بسیج به طرف امامزاده آقامیر(ع) در ساعت 16:30 برگزار و  چهار موکب در مسیر به زائرین خدمات ارائه می دهد.

مسوول روابط عمومی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: پیاده روی جاماندگان اربعین در شهرستان گچساران ساعت 7:30 صبح از فلکه فرودگاه به طرف حرم مطهر امامزاده جعفر(ع) پیش بینی شده و تعداد 6 موکب هم در مسیر مستقر می شود.

وی ادامه داد: این همایش پیاده روی در  شهرستان دنا در چند نقطه برگزار می شود، شهر سی سخت از امامزاده سید محمد(ع) به طرف امامزاده شاعسکر(ع) است.

روستای تمنک به طرف مسجد امام حسین(ع).

روستای درب کلات از دو راه سادات محمودی به طرف امامزاده محمود طیار(ع) و در شهر پاتاوه از پاتاوه به طرف امامزاده بی بی زهرا خاتون(س) است ساعت حرکت در این چهار نقطه از شهرستان دنا 8:30 صبح است و 20 موکب هم آماده خدمات رسانی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام مسیرهای پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در کهگیلویه و بویراحمد

اعلام مسیرهای پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در کهگیلویه و بویراحمد