مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 23:152023-09-05سياسي

برگزاری همایش جاماندگان اربعین در 2 بخش برزک و قمصر کاشان


فرماندار کاشان از برگزاری همایش جاماندگان اربعین حسینی در دو بخش برزک و قمصر کاشان خبر داد.

- محمدشریف زارعی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی اظهار داشت: همایش جاماندگان اربعین علاوه بر شهر کاشان در دو بخش برزک و قمصر شهرستان کاشان نیز برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری پنجمین همایش پیاده روی روز اربعین در بخش قمصر کاشان ابراز داشت: این همایش صبح روز اربعین برگزار و مراسم از ساعت هفت صبح آغاز می شود.

فرماندار کاشان با اشاره به اینکه در همایش جاماندگان اربعین بخش قمصر، عزاداران حسینی از شهرها و روستاهای بخش قمصر تا زیارت شاهسواران را طی می کنند، تصریح کرد: در مسیر پیاده روی مواکب تأسیس شده از عزاداران پذیرایی می کنند.

وی با اشاره به اینکه این همایش در بخش قمصر در سه مسیر برگزار می شود، خاطرنشان کرد: مراسم عزاداری در محل تجمع عزاداران و شرکت کنندگان در زیارت شاهسواران برگزار می شود.

زارعی همچنین از برگزاری همایش پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی با عنوان حریم دوست در بخش برزک کاشان خبر داد و گفت: این مراسم از ساعت 15 روز اربعین آغاز می شود.

وی با بیان اینکه این برنامه در دو مسیر برگزار می شود، تصریح کرد: عزاداران حسینی در پایان این همایش در امامزاده سید احمد (ع) آرنجن تجمع و به اقامه عزا می پردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش جاماندگان اربعین در 2 بخش برزک و قمصر کاشان

برگزاری همایش جاماندگان اربعین در 2 بخش برزک و قمصر کاشان