مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 16:102023-09-20سياسي

با هر اقدامی که دشمن علیه ما انجام داده، مقتدرتر و منسجم تر شده ایم


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: هر اقدامی که دشمن علیه ما انجام داده، باعث شده است که مقتدرتر و منسجم تر شویم و در واقع دشمن بزرگ موجب اقتدار ما شده است و ترسی از او نداریم.

- ایسنا/مرکزی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: هر اقدامی که دشمن علیه ما انجام داده، باعث شده است که مقتدرتر و منسجم تر شویم و در واقع دشمن بزرگ موجب اقتدار ما شده است و ترسی از او نداریم.

سردار محسن کریمی 29 شهریورماه 1402 در در آیین سراسری جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز که با تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان ایثار و شهادت همراه بود با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و جانبازی و ایثارگری رزمندگان و با استقامت جانانه خانواده ایثارگر در اوج اقتدار قرار دارد، اظهار کرد: دفاع مقدس همچنان ادامه دارد و مختص هشت سال نیست.

پیشکسوتان خوب به یاد دارند که پس از پیروزی انقلاب اسلامی، گوشه به گوشه کشور دچار آسیب شده بود و طرح تجزیه طلبی کلید خورده بود و پس از دفاع مقدس همواره این آسیب ها ادامه داشته است.

وی تصریح کرد: امروز جبهه حق با همه توان با جبهه باطل و دشمن در حال مقابله است.

دشمن با همه تجارب خود قوی تر و منسجم تر و با همه ظرفیت به میدان آمده است و همه اقدامات 44 ساله گذشته علیه کشور را به صورت یک جا به میدان آورده است و اگر اقدام نظامی نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با هر اقدامی که دشمن علیه ما انجام داده، مقتدرتر و منسجم تر شده ایم

با هر اقدامی که دشمن علیه ما انجام داده، مقتدرتر و منسجم تر شده ایم