مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 16:412023-09-17اقتصادي

برق 185 اداره و بانک پرمصرف در تبریز قطع شد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: طی بازدید های انجام شده به دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف برای 285 مورد اداره و بانک اخطار صادر شده و برق 138 مشترک قطع شده است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عباس حسامی امروز در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص اقدامات شاخص شرکت در دوره گذر از پیک تابستان 1402 اظهار کرد: در راستای برنامه های پاسخگویی بار وضعیت مشترکین صنعتی  و کشاورزی به صورت روزانه پایش و برنامه ریزی های لازم در این راستا انجام شده است.

وی با بیان اینکه به منظور نظارت و پایش روزانه مصرف ادارات، اکیپ های بازرسی مصرف تشکیل و اقدامات لازم در این خصوص انجام شده است گفت: 361 بانک و اداره دارای کنتور هوشمند هستند و طی بازه زمانی 15 خرداد تا به امروز 861 مورد بازدید انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: طی بازدید های انجام شده به دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف برای 285 مورد اداره و بانک اخطار صادر شده و برق 138 مشترک قطع شده است.

سید ابراهیم فکاری مدیر دفتر مدیریت مصرف تاکید کرد: در دوره پیک بار تابستان سال جاری متوسط میزان کاهش بار مشترکان اداری تحت پوشش شرکت  در ساعت پیک به میزان 8 مگاوات بوده است.

وی افزود: یکی دیگر از دیگر اقدامات دارای اهمیت در خصوص مدیریت مصرف بکارگیری مولد های اضطراری در ساعات اوج مصرف و تنظیم دمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق 185 اداره و بانک پرمصرف در تبریز قطع شد

برق 185 اداره و بانک پرمصرف در تبریز قطع شد