مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 08:052023-09-02سياسي

کوشکی: عضویت در شانگهای و بریکس، یعنی براندازی جمهوری اسلامی ممکن نیست


عضویت ایران در پیمان هایی مثل شانگهای و بریکس به منزل آن است که ایران، سنگین ترین وزنه ثبات و امنیت درمنطقه غرب آسیاست و پیامش این است که براندازی جمهوری اسلامی ممکن نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری فارس، سودای براندازی نظام جمهوری اسلامی رؤیای اپوزیسیونی است که همیشه با ایجاد یک توهم کاذب در بین برخی از مردم چنین القاء می کند که به زودی نظام جمهوری اسلامی سقوط خواهد کرد و ایران به بهشت زمین مبدل خواهد شد! طی اتفاقات سال گذشته این توهم کاذب بارها و بارها از سوی جناح های معارض با نظام مطرح شد و ما برای بررسی این ادعا و اساسا پاسخ به این پرسش که آیا در حال حاضر امکان براندازی نظام وجود دارد یا خیر با محمدصادق کوشکی، استاد مطالعات سیاسی گفت وگویی داشتیم.

  اپوزیسیون جمهوری اسلامی، دیکتاتورهایی کوچک هستند در خصوص پدیده ای که با عنوان براندازی نظام جمهوری اسلامی توسط گروه های معارض و مخالف مطرح می شود مهم ترین مسأله این است که براندازی نظام جمهوری اسلامی بنا دلایل و نکاتی ممکن نیست.

اول اینکه هرچند ما طیف متنوعی از براندازان از گروه های تجزیه طلب قومی تا سلطنت طلبان را شاهد هستیم، اما این گروه های متنوع و مختلف به هیچ عنوان امکان همگرایی و هم افزایی ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوشکی: عضویت در شانگهای و بریکس، یعنی براندازی جمهوری اسلامی ممکن نیست

کوشکی: عضویت در شانگهای و بریکس، یعنی براندازی جمهوری اسلامی ممکن نیست