مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 19:102023-08-28اقتصادي

در پروژه میدان امام خمینی (ره) اراک کیفیت را فدای سرعت نمی کنیم


در پروژه میدان امام خمینی (ره)، کیفیت را فدای سرعت نمی کنیم.

- در پروژه میدان امام خمینی (ره) اراک کیفیت را فدای سرعت نمی کنیم ایسنا/مرکزی رییس شورای شهر اراک گفت: در پروژه میدان امام خمینی (ره)، کیفیت را فدای سرعت نمی کنیم.

داوود قربانی، امروز، ششم شهریورماه 1402 در جریان بازدید اصحاب رسانه از پروژه های شهری اراک، با بیان اینکه در اراک با فقر تفریحگاه مواجه هستیم، اظهار کرد: ایجاد تفرجگاه در سطح شهر در دستور کار قرار دارد و دره گردو نیز در اولویت قرار گرفت به شکلی که سال گذشته 70 میلیارد تومان به پروژه اختصاص یافت.

وی افزود: باغ شهدا و باغ گردو ایجاد شده است و عملا وارد فاز اجرایی خواهیم شد، بعد از دیوارچینی رودکنار، مسیر دوچرخه نیز اجرایی شده است و قرارداد پارک هیجانی نیز منعقد شده و امسال بخشی از تجهیزات مورد نیاز نصب می شود.

قربانی با اشاره به اینکه پروژه گردشگری دره گردو عمری حدود 15 سال دارد و تا دو سال پیش کار خاصی در منطقه انجام نشده بود، افزود: عمده کارهای هزینه بر توسط شهرداری در حال انجام است و بسترسازی صورت گرفته است.

وی در خصوص وضعیت پروژه میدان امام خمینی(ره) اظهار کرد: در روند کار، با معارضان بسیاری روبرو شدیم و قدری کار کُند پیش رفت، اما با توجه به میزان تردد از این منطقه و نزدیک بودن اربعین، از مجموعه شهرداری درخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در پروژه میدان امام خمینی (ره) اراک کیفیت را فدای سرعت نمی کنیم

در پروژه میدان امام خمینی (ره) اراک کیفیت را فدای سرعت نمی کنیم