مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 08:552023-08-31اقتصادي

42 پروژه عمرانی دولتی و خصوصی در نطنز افتتاح شد


در هفته دولت 42 پروژه عمرانی دولتی و خصوصی با اعتباری بالغ بر 1700 میلیارد ریال در شهرستان نطنز افتتاح و بهره برداری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز هفته دولت فرصت ارزشمندی برای بیان خدمات دولت در راستای رفاه مردم است، چه مردمی که در شهر سکونت دارند و چه مردمی که در روستاها ساکن و به امر تولید مشغول هستند و همه از دولت توقع همراهی و ایجاد زیرساخت و امکانات برای شهر و روستای خود دارند.

محمد عباس ظریفی فرماندار شهرستان نطنز در گفت وگو با خبرنگار فارس نطنز اظهار کرد: جلسه برنامه ریزی و هماهنگی بین مسؤولان ادارات به مناسبت هفته دولت برای بیان دستاوردهای ادارات که دستاوردهای نظام، دولت و انقلاب است در مردادماه تشکیل و بر اهمیت پاسخگویی تأکید شد.

وی با تأکید بر لزوم امیدآفرینی و جهاد تبیین در جامعه گفت: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب و لزوم مقابله با هجمه دشمن در فضای مجازی، مسؤولان باید خدماتی که در شأن مردم است را برای آنها بازگو و گزارش کنند.

ظریفی ادامه داد: رسالت ما مسؤولان، خدمت بی منت به مردم است و حق مردم است که بدانند مسؤولانشان چه کرده اند و چه اقداماتی در دولت طی یک سال گذشته انجام شده است و بر همین اساس از مسؤولان خواستیم تا بین مردم به ویژه در مساجد، هیأت ها و سایر تجمعات حضور فعال داشته باشند و به ویژه در هف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

42 پروژه عمرانی دولتی و خصوصی در نطنز افتتاح شد

42 پروژه عمرانی دولتی و خصوصی در نطنز افتتاح شد