مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 17:402023-09-02اقتصادي

ثبت بیش از 4 میلیون تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی ایلام


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام گفت: از ابتدای ماه صفر تاکنون بالغ بر 4 میلیون و 7 هزار تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان ایلام ثبت شده است .

- سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ایلام، عصر شنبه در گفت وگو باخبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: از ابتدای ماه صفر و همزمان با آغاز همایش بزرگ اربعین حسینی تا کنون بالغ بر 4 میلیون و 7 هزار تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان ایلام ثبت شده است.

  وی با اشاره به اینکه، این ترددها نسبت به مدت مشابه سال گذشته 8 درصد افزایش داشته است، افزود: همچنین در مدت یاد شده ورودی وسایل نقلیه به استان 417 هزار و 713 دستگاه خودرو و خروجی 281 هزار و 509 دستگاه به ثبت رسیده است.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای ادامه داد: در این مدت پرتردد ترین محور، سرابله به ایلام بوده است و هم اکنون 35 دستگاه دوربین ثبت تخلف، 48 دوربین نظارتی تصویری و 64 دستگاه تردد شمار در سطح راه های استان فعال هستند.

چشمه خاور خاطر نشان کرد: مردم می توانند برای ارتباط با ما و اعلام هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت با شماره تلفن 141 در هر ساعت از شبانه روز تماس حاصل نموده و موارد مورد نظر خود را با کارشناسان مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای در میان بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیش از 4 میلیون تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی ایلام

ثبت بیش از 4 میلیون تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی ایلام