مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 16:252023-09-21سياسي

امیر آشتیانی: جمهوری اسلامی ایران آماده ارتقای سطح همکاری با عمان است


وزیر دفاع با اشاره به اهمیت منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز، لزوم آرامش و تأمین امنیت این منطقه راهبردی با مشارکت کشورهای منطقه را مورد تأکید قرار داد و آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای ارتقا سطح همکاری با عمان را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، فرمانده نیروی زمینی ارتش سلطنتی عمان سرلشکر ستاد مطر بن سالم بن راشد البلوشی با حضور در ستاد وزارت دفاع با امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت وگو کرد.

امیر محمدرضا آشتیانی در دیدار با سرلشکر بلوشی با اشاره به اهمیت و جایگاه بالای کشور عمان در روابط میان دو کشور، گسترش تعاملات و همکاری ها میان دو کشور را در چارچوب رهبران دو کشور ارزیابی و بر پیگیری توافقات صورت گرفته تأکید کرد.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در این دیدار با اشاره به اهمیت منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز،  لزوم آرامش و تأمین امنیت این منطقه راهبردی با مشارکت کشورهای منطقه را مورد تأکید قرار داد و آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای ارتقا سطح همکاری با عمان را اعلام کرد.

  در این دیدار، فرمانده نیروی زمینی ارتش سلطنتی عمان سرلشکر ستاد مطر بن سالم بن راشد البلوشی با ابراز خوشحالی از حضور در جمهوری اسلامی ایران روابط میان دو کشور و ملت را خوب ارزیابی و سفرهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر آشتیانی: جمهوری اسلامی ایران آماده ارتقای سطح همکاری با عمان است

امیر آشتیانی: جمهوری اسلامی ایران آماده ارتقای سطح همکاری با عمان است