مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 10:152023-08-31اقتصادي

پرداخت حدود 30 هزار میلیارد ریال از مطالبات داروخانه ها و مراکز درمانی


معاون درمان تامین اجتماعی از پرداخت حدود 30 هزار میلیارد ریالی مطالبات داروخانه ها و مراکز درمانی توسط این سازمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه خبرگزاری فارس،مهدی اسلامی معاون درمان این سازمان با قدردانی و تشکر از همراهی ارائه دهندگان خدمات سلامت در بخش دولتی و غیردولتی با سازمان تأمین اجتماعی در زمینه تأمین و ارائه خدمات به بیمه شدگان و بازنشستگان این سازمان گفت: پرداخت به موقع مطالبات مراکز طرف قرارداد، یکی از اولویت های مهم حوزه درمان سازمان تأمین اجتماعی است و در تداوم پرداخت هایی که در ایام اخیر در این زمینه صورت گفته است، امروز نیز حدود 30 هزار میلیارد ریال دیگر از مطالبات پزشکان و مراکز طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور پرداخت شد.

وی افزود: در این مرحله 12 هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز دانشگاهی، 9 هزار میلیارد ریال از مطالبات داروخانه های مستقل طرف قرارداد، 7 هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز غیردانشگاهی طرف قرارداد و 770 میلیارد ریال نیز از مطالبات پزشکان طرف قرارداد پرداخت و تسویه شد.

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به این که بالغ بر 52 هزار پزشک و مرکز درمانی؛ تشخصیصی و دارویی در سراسر کشور طرف قرارداد این سازمان هستند و در ارائه خدمت سلامت به بیمه شدگان تأمین اجتماعی همکاری می کنند، گفت: ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت حدود 30 هزار میلیارد ریال از مطالبات داروخانه ها و مراکز درمانی

پرداخت حدود 30 هزار میلیارد ریال از مطالبات داروخانه ها و مراکز درمانی