مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 08:252023-08-27سياسي

دولت سیزدهم اقتصاد را به برجام گره نزد


دولت سیزدهم مسائل کشور از جمله اقتصاد را به برجام گره نزد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، موسی فکور شامگاه شنبه در حاشیه برگزاری میز خدمت در امامزاده عبدالله کلرم اظهار کرد: کشور ایران در حوزه های مختلف پیشرفت های خوبی داشته است تا جایی که دنیا از رشد کشورمان با توجه به تحریم ها متعجب شده است.

وی با بیان اینکه دشمنان از اقتدار علمی و پیشرفت ایران واهمه دارند، افزود: دولت سیزدهم با روی کار آمدن به رکود 10 ساله کشور پایان داد.

فرماندار فومن بیان کرد: دولت سیزدهم سفر به کشورهای همسایه، منطقه و حتی کشورهای دوردست را به خوبی در دستورکار خود قرار داده و تاکنون در حوزه دیپلماسی بسیار خوب پیش رفته است.

فکور کاهش 20 درصدی تورم را یکی دیگر از دستاوردهای دولت سیزدهم دانست و عنوان کرد: نرخ تورم از 60 درصد در شهریورماه 1400 با بیش از 20 درصد کاهش در دولت سیزدهم به حدود 39 درصد کاهش یافته است و این در حالی است که در اواخر دولت سابق اقتصاددانان پیش بینی تورم 80 درصدی را می کردند.

فرماندار فومن با تاکید بر اینکه من هم فرزند کشاورز بوده و از وضعیت بد اقتصاد در حوزه کشاورزی خبر داریم، افزود: مافیایی در کشور وجود دارد که بر قیمت ها تأثیر می گذارند و ما این اینگونه افراد را گاهاً انتخاب می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم اقتصاد را به برجام گره نزد

دولت سیزدهم اقتصاد را به برجام گره نزد