مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 10:502023-09-04سياسي

افشاکننده ماجرای خودرو های شاسی بلند : شرمنده نیستم


علیرضا بیگی درباره پیگیری ماجرای خودرو های شاسی بلند گفت: من به وظیفه نمایندگی ام عمل کرده ام و مردمم و همشهری ها و معتمدان و ریش سفیدان شهرم که به من رأی داده اند، - هیچ کدام من را عتاب نمی کنند که چرا این موضوع را پیگیری کرده ام.

من کاری انجام نداده ام که باعث شرمندگی من یا مردمم باشد؛ همین که مردم تبریز به واقعیت واقف اند و ناراحت نیستند، برایم کافی است.

احمد علیرضا بیگی درباره انتخابات پیش رو گفت: مردم از شرایطی که ایجاد شده راضی نیستند و می خواهند تغییر اتفاق بیفتد؛ اما احساس نمی کنند که این تغییر از صندوق رأی به دست بیاید.

کارکردی که صندوق رأی در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس یازدهم داشته، سبب ریزش رأی شده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازشرق، در ادامه بخش هایی از مصاحبه احمد علیرضابیگی، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و امور شوراها، درباره موضوعات روز و همچنین انتخابات آینده مجلس آمده است:   *در شرایطی که قرار بود جلسه استیضاح دوم آقای فاطمی امین 11 اردیبهشت برگزار شود، ششم اردیبهشت با خبرگزاری ایلنا در این زمینه گفت وگویی داشتم و گفتم به روند استیضاح کاری ندارم؛ اما سؤالی که ذهن من را آزار می دهد، این است که بین خودرو های فیدیلیتی که در حیاط مجلس پیاده کردند، با استیضاح آقای وزیر صمت که 29 خرداد 1401 در جریان بود، چه نسبتی وجود دارد؟ و تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاکننده ماجرای خودرو های شاسی بلند : شرمنده نیستم

افشاکننده ماجرای خودرو های شاسی بلند : شرمنده نیستم