مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 10:402023-08-27سياسي

«همایش ملی مهدویت محور وحدت در مذاهب اسلامی» برگزار می شود


«همایش ملی مهدویت محور وحدت در مذاهب اسلامی» در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 25 و 26 بهمن ماه در محل دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

- همایش ملی مهدویت محور وحدت در مذاهب اسلامی برگزار می شود همایش ملی مهدویت محور وحدت در مذاهب اسلامی در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 25 و 26 بهمن ماه در محل دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موضوعات این همایش را شامل مهدویت در منابع تفسیری اهل سنت و شیعه، بررسی دیدگاه های علمای معاصر اهل سنت در موضوع مهدویت و آخرالزمان، جایگاه اندیشه مهدویت و آخرالزمان در ایجاد و تداوم جریان مقاومت و استکبار ستیزی و آینده جهان(سیمای حکومت امام مهدی علیه السلام) در منابع روایی مسلمین هستند.

معرفی و تحلیل مدعیان مهدویت در میان اهل سنت و شیعه، گزاره های مشترک مهدوی میان شیعه و اهل سنت، علائم و نشانه های آخر الزمانی از دیدگاه آیات و روایات اهل سنت و شیعه، نگاه تطبیقی به گرایش ها و دیدگاه های مختلف اهل سنت در خصوص مهدویت، نقد ادله منکرین مهدویت از دیدگاه منابع اسلامی و بررسی نقش اعتقاد به ظهور منجی در آخرالزمان و تاثیر آن برانسجام امت اسلامی و وحدت مسلمانان از دیگر موضوعات این همایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«همایش ملی مهدویت محور وحدت در مذاهب اسلامی» برگزار می شود

«همایش ملی مهدویت محور وحدت در مذاهب اسلامی» برگزار می شود