مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 09:302023-09-05سياسي

اربعین نماد همبستگی شیعیان/ اشتیاقی که از برکت حسین است


مدیر طرح و برنامه رادیو اقتصاد خبر داد که این شبکه به مناسبت اربعین حسینی ویژه برنامه های مختلفی از جمله «از برکت حسین» را روی آنتن می برد که به اشتیاق عاشقان حسینی می پردازد.

- مدیر طرح و برنامه رادیو اقتصاد خبر داد که این شبکه به مناسبت اربعین حسینی ویژه برنامه های مختلفی از جمله از برکت حسین را روی آنتن می برد که به اشتیاق عاشقان حسینی می پردازد.

ولی الله مهری مدیر طرح و برنامه رادیو اقتصاد در توضیح ویژه برنامه های اربعین این شبکه به خبرنگار مهر توضیح داد: در برنامه از برکت حسین به انعکاس شور و اشتیاق عاشقان حسینی در پیاده روی اربعین می پردازیم و ضمن ارتباط با وزارت کشور و ستاد اربعین آخرین آمار و اطلاعات این رخداد عظیم حسینی را به اطلاع شنوندگان می رسانیم.

وی افزود: در آیتم اربعین سرمایه مردمی ، در گفتگوی گزارشی با مردم به جریان اقتصادی و معنوی اربعین می پردازیم و گفتگو با کارشناس مذهبی درباره اقتصاد مردمی اربعین نیز از دیگر بخش های این برنامه خواهد بود.

مهری ادامه داد: این برنامه روز 15 شهریور ساعت 10 به مدت 150 دقیقه و روز 16 شهریور ساعت 11 به مدت 50 دقیقه پخش می شود.

وی با اشاره به برنامه روزی نو که از شنبه تا پنجشنبه ساعت 6:10 پخش می شود، گفت: این برنامه از 10 روز قبل از اربعین اخبار اقتصادی مرتبط با پیاده روی اربعین حسینی مان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین نماد همبستگی شیعیان/ اشتیاقی که از برکت حسین است

اربعین نماد همبستگی شیعیان/ اشتیاقی که از برکت حسین است