مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 13:402023-08-24سياسي

BBC و اینترنشنال، تریبون ویژه فائزه هاشمی


فائزه هاشمی ، در نامه ای از داخل زندان اوین به سخنان اخیر حسین مرعشی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی، درباره انتخابات مجلس واکنش نشان داد و با «خطا» دانستن دعوت مردم به انتخابات گفت که مردم راه حلشان را در انجام نافرمانی های مدنی یافته اند.

- فارس پلاس؛ روایت روز - خط ویژه، رصدی است روزانه از لابه لای روزنامه های داخلی و عملیات رسانه ای پایگاه های خبری رسانه های ضد انقلاب، در این رصد  برآنیم که بتوانیم خطوط مشترک میان بعضی از رسانه های داخلی و ضد انقلاب را بررسی و تحلیل کنیم.

******* BBC و اینترنشنال، تریبون ویژه فائزه هاشمی بی بی سی فارسی در مطلبی نوشت: فائزه هاشمی رفسنجانی، در نامه ای از داخل زندان اوین به سخنان اخیر حسین مرعشی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی، درباره انتخابات مجلس واکنش نشان داد و با خطا دانستن دعوت مردم به انتخابات گفت که مردم راه حلشان را در انجام نافرمانی های مدنی ، بی اعتنایی به خواسته های حاکمان و افزایش فشار بر حکومت یافتند.

  بی بی سی فارسی تریبون فائزه هاشمی   بی بی سی در ادامه نوشت: او یک ماه پیش از داخل زندان از اصلاح طلبان و حزب کارگزاران خواسته بود که انتخابات مجلس را تحریم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

BBC و اینترنشنال، تریبون ویژه فائزه هاشمی

BBC و اینترنشنال، تریبون ویژه فائزه هاشمی