مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 00:052023-09-03سياسي

پای فناوری به اربعین کشیده شد


مسؤول موکب خدمات دیجیتالی و موبایلی اربعینی های مازندران گفت: این موکب در اربعین امسال با حدود 21 نفر با فعالیت بیش از 20 ساعت در روز خدمات مجازی به زائران ارائه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، پای فناوری به اربعین کشیده شد و موکب های مازندران با ارائه خدمات دیجیتالی و موبایلی وارد کار شدند.

در این زمینه حسین حسین زاده مسؤول موکب خدمات دیجیتالی و موبایلی می گوید: از سال 93 تجربه حضور مشایه را داشتیم و پیاده روی اربعین را تجربه کردیم؛ سال اولی که به ما گفتند موکب خدمات دیجیتال راه اندازی کنید خنده مان گرفت و گفتیم مگر قرار است چه اتفاقی بیفتد.

اولین نیاز در یک کشور غریب، بحث ارتباط است؛ به این معنا که در کشور دیگر با خانواده تماس گرفته و ارتباطی برقرار شود به بسیاری از نیازمندی ها و نگرانی ها پاسخ داده می شود مسؤول موکب خدمات دیجیتالی و موبایلی اربعینی های مازندران بیان می کند: این موکب در اربعین امسال با حدود 21 نفر با فعالیت بیش از 20 ساعت در روز و تقریبا به صورت شبانه روزی خدمات واقعیت مجازی، تولید محتوا، آموزش، خدمات نرم افزار موبایل، تماس صوتی صلواتی، خدمات اینترنت اضطراری و.

را تا یک روز به اربعین به زائران ارائه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای فناوری به اربعین کشیده شد

پای فناوری به اربعین کشیده شد