مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 07:052023-09-03اجتماعي

کاهش 71 درصدی جانباختگان در سفرهای اربعین


سردار سید کمال هادیانفر که در مرز مهران حضور دارد با اشاره به وضعیت ترافیکی مرزهای اربعینی اظهارکرد: تردد در تمامی مرزهای اربعینی به صورت روان درحال انجام است و هیچ گونه مشکل ترافیکی خاصی در مرزهای اربعینی نداریم.

- رییس پلیس راهور فراجا از کاهش 71 درصدی تعداد جانباختگان سوانح ترافیکی در سفرهای اربعین خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سید کمال هادیانفر که در مرز مهران حضور دارد با اشاره به وضعیت ترافیکی مرزهای اربعینی اظهارکرد: تردد در تمامی مرزهای اربعینی به صورت روان درحال انجام است و هیچ گونه مشکل ترافیکی خاصی در مرزهای اربعینی نداریم.

  وی با بیان اینکه پرتراکم ترین مرز ما از نظر تردد زائران، مرز مهران است، گفت: در سال گذشته 60 درصد خروج از کشور در ایام اربعین حسینی از طریق این مرز انجام شد، البته امسال علیرغم افزایش زائران، این سهم کاهش پیدا کرد و زائرین عزیز از سایر مرزها نیز استقبال خوبی داشتند.

  هادیانفر با اشاره به ظرفیت پارکینگ ها در پایانه های مرزی نیز گفت: وضعیت پارکینگ ها امسال بسیار مناسب است و مشکل خاصی در مرزهای اربعینی به ویژه مرز مهران در رابطه با امکان پارک خودرو وجود ندارد.

  رییس پلیس راهور فراجا در ادامه به آمار تصادفات سفرهای اربعینی اشاره کرد و گفت: از اول ماه صفر که سفرهای اربعینی از تمام نقاط ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 71 درصدی جانباختگان در سفرهای اربعین

کاهش 71 درصدی جانباختگان در سفرهای اربعین