مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 10:052023-08-23سياسي

جزییات تامین آب شهرهای مرزی در ایام اربعین


سخنگوی صنعت آب با اشاره به تامین آب مناطق مرزی در ایام اربعین گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته در ایام اربعین آب رسانی از طریق تانکرهای سیار به شهرهای زیارتی نیز صورت خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تأمین آب مورد نیاز شهرهای مرزی یکی از چالش های زوار اربعین است تا جایی که سال گذشته ازدحام جمعیت در شهر مهران و ایلام موجب قطعی آب در این منطقه مرزی شده بود هاشم امینی سخنگوی صنعت آب و فاضلاب کشور در رابطه با این موضوع به مهر گفت: باید در مرزهای چذابه، شلمچه و مهران تمام تلاش خود را برای تأمین آب پایدار اعم از سکونت گاه ها تا مواکب داشته باشیم.

وی ادامه داد: برنامه هایی تعریف شده از جمله استقرار اکیپ های عملیاتی در عتبات عالیات برای برپایی حمام در شهرهای کربلا و نجف و سامرا کار آبرسانی سیار به مواکب را از طریق تانکرهای اعزامی آغاز کرده اند.

امینی توضیح داد: از سوی دیگر اتصال موکب های ایرانی مستقر در عتبات عالیات به شبکه آب شهری و جمع آوری فاضلاب مواکب توسط همکاران اعزامی در حال انجام است و این خدمات تا پایان مراسم اربعین در کشور عراق به صورت مستمر ادامه دارد.

به گفته این مقام مسئول ضعف های سال گذشته برطرف شده است امیدواریم با اقدامات انجام گرفته آب پایدار از لحاظ کمی و کیفی در 9 مرز داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تامین آب شهرهای مرزی در ایام اربعین

جزییات تامین آب شهرهای مرزی در ایام اربعین