مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 09:502023-08-29پزشكي

بهره برداری 4040 پروژه بهداشتی در دولت سیزدهم


معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از 15 هزار و 910 طرح عمرانی در سطح کشور در حوزه سلامت خبر داد و گفت: 4 هزار و 40 پروژه بهداشتی در دولت سیزدهم اجرا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، بهروز رحیمی صبح امروز در دیدار با استاندار همدان با بیان اینکه از حمایت همیشگی استاندار از حوزه سلامت استان قدردان هستیم اظهار کرد: در حوزه سلامت 15 هزار و 910 طرح عمرانی در سطح کشور فعال است، چند بیمارستان کلان که برخی از آنها در تمام دوران انقلاب بی نظیر بوده اند وی با اشاره به اینکه بیمارستان حضرت مهدی(عج)، ولی عصر و .

از جمله این کلان پروژه هاست افزود:  4 هزار و 40 پروژه بهداشتی از مهر 1401 آغاز شد به نحوی که تعداد بسیاری از آنها به پایان رسیده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: توجه به زیرساخت های حوزه سلامت، توأم با آموزشی و دیگر بخش ها بوده از جمله کلاس های آموزشی که در استان البرز افتتاح می شود.

وی تاکید کرد: در زمان کرونا بیش از 50 هزار بستری و گاهی روزانه تا 700 نفر فوتی داشتیم اما این مهم کمتر گفته می شود و اطلاع رسانی صورت نمی گیرد در حالی که باید پمپاژ امید در جامعه با تبیین همین دستاوردها مطرح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری 4040 پروژه بهداشتی در دولت سیزدهم

بهره برداری 4040 پروژه بهداشتی در دولت سیزدهم