مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 19:252023-08-28بين الملل

جلسه ارتش عراق با الحشد الشعبی درباره تأمین امنیت مراسم اربعین


فرمانده نیروی زمینی ارتش عراق امروز در استان دیالی با فرماندهان سازمان الحشد الشعبی درباره تأمین امنیت مراسم اربعین جلسه ای برگزار کرد و در جریان آن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد التمیمی از فرماندهان سازمان الحشد الشعبی امروز دوشنبه خبر داد که فرمانده نیروی زمینی ارتش عراق وارد استان دیالی شد و نشست مهمی با فرماندهان الحشد و نیروهای امنیتی برگزار کرد.

التمیمی درباره جزییات این نشست به وبگاه خبری المعلومه گفت: در این نشست، مسائل مهم امنیتی در دیالی بررسی و سه تصمیم اتخاذ شد.

مهمترین تصمیم افزایش سطح آماده باش و میزان استقرار نیروها همزمان با نزدیک شدن به اوج حرکت زائران است؛ چه از گذرگاه المنذریه یا سایر شهرهای دیالی.

وی با بیان اینکه نیروهای الحشد الشعبی هم میزان آماده باش خود را افزایش داده اند و چهار هزار نیرو مستقر کرده اند، تصریح کرد: الحشد الشعبی تمامی امکانات خود را برای نقل و انتقال زائران از المنذریه و سایر مناطق به کار گرفته است.

مهمترین بخش طرح حمایت از زائران در مناطق تحت کنترل الحشد در خانقین تا مناطق حمرین است.

استان دیالی مشرف به استان های ایلام و کرمانشاه در ایران است که بخش عمده زائران اربعین از طریق این استان راهی کربلا می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه ارتش عراق با الحشد الشعبی درباره تأمین امنیت مراسم اربعین

جلسه ارتش عراق با الحشد الشعبی درباره تأمین امنیت مراسم اربعین