مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 17:202023-08-23سياسي

تغییر هیئت رییسه بنیاد جهانی انرژی


تمامی اعضای هیئت رییسه دفتر منطقه ای بنیاد جهانی انرژی در ایران به غیر از مهدی دهقان خاوری، موفق به کسب تاییدیه فعالیت خود در دو سال آینده شدند.

-   بنیاد جهانی انرژی از سال 1990 میلادی آغاز به کار کرد و به عنوان بزرگترین مرجع ارزیابی و حمایت کننده از طرح های پایداری است که بالغ بر 30 سال در این حوزه فعالیت می نماید.

بیش از 180 کشور عضو رسمی این بنیاد هستند و بزرگترین طرح‏های پایداری از سوی سازمان ملل به منظور نظارت به این بنیاد سپرده می‏شود.

این بنیاد یک سازمان غیرانتفاعی است که در پی افزایش آگاهی‏ها و جلب توجهات در راستای ایجاد یک بازنگری و تجدید نظر جهانی به منظور دستیابی به اهداف توسعه پایدار فعالیت می‏کند و هر ساله بیش 2500 طرح در حوزه‏های انرژی، آب، خاک، هوا، جوانان و استارت آپ های پایدار برای ارزیابی به این بنیاد ارسال می‏گردد.

این برنامه منجر به صدور گواهینامه بین المللی که شناخته شده ترین تأییدیه در سطح جهان است می‏شود و از بالاترین اعتبار برخوردار است.

افتتاح دفتر بنیاد جهانی انرژی در ایران و یزد بنیاد جهانی انرژی پس از یک دهه فعالیت و همکاری در حوزه پروژه های پایداری در ایران و ارزیابی های دوره ای از نتایج بدست آمده از این همکاری، طی حکمی بطور رسمی در ماه سپتامبر 2021 دفتر ایران خود را در شهر یزد و در منطقه تاریخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر هیئت رییسه بنیاد جهانی انرژی

تغییر هیئت رییسه بنیاد جهانی انرژی