مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 17:302023-09-17پزشكي

ارائه 2000 خدمت در پایگاه های سلامت خراسان شمالی طی ایام پایانی ماه صفر


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در دهه پایانی ماه صفر حدود دو هزار خدمت در 9 پایگاه سلامت به مسافران و زائران بارگاه منور رضوی ارائه شد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در دهه پایانی ماه صفر حدود دو هزار خدمت در 9 پایگاه سلامت به مسافران و زائران بارگاه منور رضوی ارائه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان، دکتر محمدرضا اکبری با بیان اینکه این 9 پایگاه در شهرهای بجنورد، مانه و سملقان، شیروان و فاروج از 13 تا 23 شهریور برپا شد، افزود: در این مدت علاوه بر ارائه خدمات پزشکی، پرستاری، مراقبتی و آموزشی در پایگاه های سلامت شهری به گروه های هدف متقاضی واکسن کرونا نیز تزریق شد.

وی با بیان اینکه 120 نیروی بهداشتی در پایگاه های سلامت حضور داشتند و در شیفت به زائران بارگاه منور رضوی ارائه خدمت کردند، ادامه داد: نیروهای بهداشت محیط نیز در این مدت بر سلامت آب و مواد غذایی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی نظارت داشتند تا سلامت زائران و مجاوران حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) حفظ شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از نیروهای حوزه سلامت که در این مدت برای خدمت به زوار حضور داشتند تشکر و قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 2000 خدمت در پایگاه های سلامت خراسان شمالی طی ایام پایانی ماه صفر

ارائه 2000 خدمت در پایگاه های سلامت خراسان شمالی طی ایام پایانی ماه صفر