مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 09:202023-09-13ورزشي

تراکتور حریف بعدی شمس آذر قزوین خواهد بود


مصاف شمس آذر قزوین با تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته ششم لیگ برتر، قضاوت 2 داور قزوینی در لیگ یک فوتبال ساحلی کشور و دعوت بانوی کبدی کار قزوینی به اردوی آسیایی تیم ملی از جمله خبرهای کوتاه ورزشی استان قزوین است که در این گزارش به آن اشاره شده است.

- ایسنا/قزوین مصاف شمس آذر قزوین با تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته ششم لیگ برتر، قضاوت 2 داور قزوینی در لیگ یک فوتبال ساحلی کشور و دعوت بانوی کبدی کار قزوینی به اردوی آسیایی تیم ملی از جمله خبرهای کوتاه ورزشی استان قزوین است که در این گزارش به آن اشاره شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به حضور تیم نساجی قائمشهر در لیگ قهرمانان آسیا و معوقه شدن بازی این تیم مقابل شمس آذر، نماینده استان در نخستین بازی خود در چارچوب هفته ششم لیگ برتر چهارشنبه 5 مهر از ساعت 17:45 در ورزشگاه یادگار امام تبریز میهمان تراکتورسازی خواهد بود.

نماینده استان از چهار دیدار برگزار شده خود در لیگ برتر تنها بازی مقابل هوادار تهران را در خانه برگزار کرده و در سه مسابقه خود به ترتیب میهمان تیم های استقلال خوزستان، مس رفسنجان و آلومینیوم اراک بوده است.

تیم فوتبال شمس آذر قزوین با توجه به سه امتیاز کسر شده به دلیل شکایت باشگاه سایپا، پس از 4 بازی با کسب یک امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی لیگ برتر باشگاه های کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراکتور حریف بعدی شمس آذر قزوین خواهد بود

تراکتور حریف بعدی شمس آذر قزوین خواهد بود