مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 15:302023-09-03اقتصادي

استاندار گیلان: برای کاهش قیمت ها با استان های همجوار رقابت شود


استاندار گیلان با بیان اینکه گیلان در موضوع مقایسه قیمت کالاها با استان های همجوار باید همواره در راستای کاهش نرخ ها رقابت کند، گفت: با تشدید نظارت ها در تنظیم بازار، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی ​استاندار گیلان ظهر امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازارو اقدام مشترک در سالن الغدیر استانداری گیلان با اشاره به کاهش بخشی از هزینه های کاشت و برداشت محصول با بهره گیری از روش مکانیزاسیون و نیز روزهای پایانی برداشت این محصول راهبردی اضهار کرد: با این حال هزینه تولید برنج در استان بالا است از این رو قیمت کنونی برنج در بازار واقعی نیست.

وی با تأکید بر حمایت دولت سیزدهم از شالیکاران و کشاورزان گفت: با توجه به تلاش برنجکاران برای تولید برنج، هزینه تمام شده این محصول باید بررسی و مشخص شود.

استاندار گیلان با اشاره به وجود محصولات استراژتیک مهم در این استان به منظور افزایش صادرات، افزود: چای، برنج و بادام محصولات مهم استان هستند که باید در ارتباط با محصول چای نیز باید هزینه های تمام شده طی فرآیندی مشخص شده و سپس قیمت چای در بازار بر اساس آن تعیین شود.

عباسی با تأکید بر ضرورت توجه به تأمین مایحتاج ضروری مردم، تصریح کرد: با رصدهای انجام شده هیچ مشکلی در این ارتباط در استان وجود ندارد، از این رو با توجه به مسافرپذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار گیلان: برای کاهش قیمت ها با استان های همجوار رقابت شود

استاندار گیلان: برای کاهش قیمت ها با استان های همجوار رقابت شود