مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 09:452023-08-27سياسي

تشریح حادثه مرگ 2 کودک درمخازن دفنی بوستان زیتون/ لزوم برخورد با خاطیان


شهردار منطقه 21 در خصوص حادثه مرگ دو کودک در بوستان زیتون این منطقه توضیحاتی ارائه کرد و گفت: ما پیگیر مخازن دفنی هستیم و نباید مخازن «رو باز» آبی داشته باشیم.

- شهردار منطقه 21 در خصوص حادثه مرگ دو کودک در بوستان زیتون این منطقه توضیحاتی ارائه کرد و گفت: ما پیگیر مخازن دفنی هستیم و نباید مخازن رو باز آبی داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا پوریافر صبح امروز با حضور در صحن علنی شورای شهر تهران در مورد حادثه مرگ 2 کودک در حوضچه ای در بوستان زیتون واقع در منطقه 21 با بیان اینکه بوستان زیتون در وردآورد و در سال 1395 افتتاح شده و مخزن موجود در آن 20 در 20 متر وسعت دارد و عمق آن چهار متر است که نیمی از آن آب داشته است، گفت: 2 خانواده از قشر کارگر که یکی از آنها صاحب فرزند دو قلو و دیگری صاحب یک فرزند بوده در این بوستان حضور داشتند و این سه کودک در بوستان مشغول بازی بودند که توپ آنها وارد محوطه می شود و تمام تلاش خود را انجام می دهند تا توپ خود را بردارند.

وی گفت: کودک اول برای برداشتن توپ به سمت فنس رفته و کودک دوم نیز از فنس می پرد و دچار حادثه می شوند و کودک سوم به خانواده خبر می دهد و با حضور اهالی و حاضران در بوستان با آتش نشانی تماس گرفته می شود و پس از حضور آتش نشانان و بریدن فنس ها، کودکان از آب خارج می شوند و بعد از انتقال به بیمارستان؛ م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح حادثه مرگ 2 کودک درمخازن دفنی بوستان زیتون/ لزوم برخورد با خاطیان

تشریح حادثه مرگ 2 کودک درمخازن دفنی بوستان زیتون/ لزوم برخورد با خاطیان