مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 11:002023-09-13فناوري

عرضه توانمندی های دانش بنیان ها در نمایشگاه فناوری اطلاعات استانبول


13 شرکت دانش بنیان از فردا پنج شنبه 23 شهریور در نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و تکنولوژی نوین استانبول (imex 2023) به عرضه محصولات و نمایش توانمندی های خود می پردازند.

- 13 شرکت دانش بنیان از فردا پنج شنبه 23 شهریور در نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و تکنولوژی نوین استانبول (imex 2023) به عرضه محصولات و نمایش توانمندی های خود می پردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و تکنولوژی نوین استانبول (imex 2023) از روز پنجشنبه 23 شهریور ماه به مدت 4 روز در استانبول برگزار می شود و در این رویداد با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی پاویون شرکت های دانش بنیان برپا می شود.

در این پاویون که با حمایت صندوق نوآوری برپا خواهد شد، 13 شرکت دانش بنیان فعال در حوزه فناوری اطلاعات، جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود را در معرض دید مخاطبان قرار خواهند داد.

کامپیوتر و لوازم جانبی، موبایل ، فناوری 5G، واقعیت مجازی (VR)، واقعیت افزوده (AR)، واقعیت ترکیبی (MR)، اینترنت اشیا (IoT)، هوش مصنوعی، فناوری بلاک چین، ربات و رباتیک، پردازش ابری، امنیت سایبری، بیومتریک، بیوتکنولوژی، چاپ سه بعدی، داده های بزرگ (Big Data)، ابزار پوشیدنی، تجهیزات صوتی قابل حمل، باتری و منبع تغذیه، قطعات الکترومکانیکی و اپتوالکترون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه توانمندی های دانش بنیان ها در نمایشگاه فناوری اطلاعات استانبول

عرضه توانمندی های دانش بنیان ها در نمایشگاه فناوری اطلاعات استانبول